الأحد، 27 مارس 2011

بتحمل

وبتحمل

وباخد م الغرام سكة ما بتوصلش

وحاسس بإن طريقي مايتوهش

ورافض أفوق من اللي انا فيه

ورافض أقول أنا مقبلش

لا أنا واهم ولا فاهم

ولا عارف هيحصل ايه

لا أنا فايق من التوهة

ولا واعي بإيه اللي انا فيه

كتبت كتير عن الحيرة

وعن قلبي اللي مات م الخوف

كتبت كتير عن القلق اللي موت خيري جوايا

عن صمتي وعن كتبي وعن قلمي

وعن حبي وعن قلبي

وعن كل الحاجات اللي ما بتحسش

وعمري ما التقيت قلبك في وسط الزحمة بينادي

ولا حتى أخدتيني على الهادي

ولا نسيتي كلام قلته في ليل الخوف

ولا اتحَمِلتي يوم تشيليني على كتفك

كما عيل ومستني اللِعَب .. ملهوف

كإنه حرام عليكي تنادي على قلبي

كإنه حرام... تتحملي

استحملي

انا جايلك وشايل كل حب وود

ومحفظتي يادوب ع القد

وبتغدا بنظرة عين

وبتعشى بلمسة يد

انا الحب اللي عمرك يوم ما هاتقابليه

انا القلب الللي عمرك يوم ما تحلمي بيه

ومهما القلم هايكتب لك غرام عاشقين

انا اللي هاكون بلون بيه

ورغم التوهة جوايا لكن لسّاني بتحمل

وبمشيلك طريق ضلمة.. وبكمل

عشان نوصل لشط النور

وانا قلبي ماهوش مسحور

كل مافي الأمر إني بسكت.. وبتحمل


ليست هناك تعليقات: